Destacados Vigo al minuto

Advierten del riesgo de que las ludotecas municipales de Vigo cierren este verano

Por la finalización de la segunda prórroga del contrato de este servicio

Advierten del riesgo de que las ludotecas municipales de Vigo cierren, este verano

El Bloque Nacionalista Galego acaba de alertar del riesgo de que las ludotecas de Concello de Vigo cierren a partir del próximo 3 de junio, El portavoz municipal del BNG ha subrayado la “enorme inquedanza” tanto del personal como de las familias usuarias a la vista de la finalización de la segunda prórroga del contrato para la gestión de este servicio.

“A menos de dous meses aínda non hai ningunha información sobre que vai suceder coas ludotecas municipais, toda vez inda non se iniciou o procedemento para unha nova licitación“, cuestiona Xabier P. Igrexas. A este hecho, enfatiza, se añade el “traslado forzoso” de las actividades que se presentaban en la Casa da Xuventude, “pechada ‘sine die’, e sen previo aviso, a finais de marzo, e do pavillón de Coia, sobre o que existe a previsión de obras de reforma”.

Explicaciones

Estas dúas situacións fan claro o risco de que as ludotecas sexan fechadas a partir do mes de xuño, sen unha data clara para a súa reapertura”, afirma el portavoz nacionalista, quien demanda explicaciones a la concelleira de Xuventude, además de exigir que se mantenga la actividad de este servicio de “enorme importancia” que cada día atiende a un centenar de niñas y niños de entre 4 y 12 años.

Servicio precario

Asimismo, desde el Bloque lamentan que las ludotecas ya hayan venido prestando un servicio “precario” por contar con menos personal del necesario y con un presupuesto de “menos de 1 euro ao mes para material por usuario”, tal como han denunciado, reiteradamente, desde el BNG. “Estas condicións precarias só responden á falla de vontade e compromiso do Goberno de Abel Caballero”, critica Igrexas.

El portavoz nacionalista recuerda que tanto las ludotecas como los Campamentos de Verano son, en la práctica, las únicas actividades y servizos que el Concello de Vigo le ofrece a la población infantil dela ciudad.

“Sabemos que non son obxecto de grandes inauguracións ou infografías das que tanto gosta a política de autobombo de Caballero e, tamén, que as nenas e nenos non votan, pero son cidadanía con dereitos que merece que o Concello atenda as súas necesidades e preste servizos e actividades para elas”

Te podría interesar