El Bloque Nacionalista Galego denuncia el estado de “abandono” de la Praza do Balado, entre Rosalía de Castro y Areal, un año después de que se paralizaran las obras de humanización. El BNG demanda al Goberno municipal que aclare si recibió el informe de la Dirección Xeral de Patrimonio Cultural da Xunta, tras la aparición de restos arqueológicos, y pide conocer cuándo se retomarán los trabajos en la zona.
“Este ámbito está nun estado de completo abandono, convertido nun vertedoiro de lixo e nunha xincana inaccesíbel para o paso peonil con valados tirados e oxidados“, lamentó el portavoz municipal de los nacionalistas, Xabier P. Igrexas, haciéndose eco de las quejas de los vecinos que demandan recuperar ese lugar, después de impedir la tala de arbolado de gran porte, “proxectada inicialmente polo alcalde, Abel Caballero”.
Otras noticias en vigoalminuto
- Podremos ver el estreno de ‘Misión Imposible 8’ en Porriño: el Concello construirá un cine municipal
- As Rías Baixas líder, de novo, dos destinos turísticos galegos
- Servicios mínimos en Vitrasa, este jueves y viernes, por la huelga general de transportistas
- Dona Concha, vaia 109 anos!
- El Consello de Contas mantiene que era más barata la licitación pública del Cunqueiro
- A Deputación asumirá o 80% do proxecto do Macroparque de Xogos da Finca Matías
Limpieza y seguridad
Igrexas exige que se garantice la limpeza, seguridad y accesibilidad de la Praza do Balado, un lugar utilizado por niños y familias como espacio de ocio al aire libre, “como vén reclamando a veciñanza da contorna desde hai moito tempo sen obter ningunha resposta”. Por estos motivos, desde el Bloque interpelaron al Goberno local para que explique cuándo va a finalizar las obras de humanización, previstas para diciembre de 2023.
“Estamos diante dun exemplo máis da política de grandes titulares e fotografías de Abel Caballero, que unha vez marchan os focos da propaganda e o autobombo o que queda é a escuridade do abandono”, asegura el portavoz municipal do BNG.